Tuesday 5 June 2012

Karenah Bulan Jun

Hi, peace with u alls..^^

Dah 5 hari duniawi memasuki bulan jun :D sedar x sedar tahun 2012 telah pun memasuki fasa pertengahan tahun, cepat sangat masa berlalu..:) kepada yang bakal2 menyambut ulang tahun kelahiran pada bulan ini, saya dengan seikhlas hati mengucapkan " HAPPY BIRTHDAY AND GOD BLESS U ".. moga diberi kesihatan yang baik dan masa depan yang cerah..

Happy birthday !!

Rasa2nya mahasiswa/i sekarang tengah duduk 24 jam (melebih-lebih pula) dekat bilik atau mana2 la tempat yang selesa.. 24 jam duduk study, maklumlah exam dah dekat. Tinggal beberapa hari lagi dah nak duduk kat kerusi panas dalam dewan exam.. haha.. Kalau x study lagi la panas kerusi tu, dengan mejanya sekali ikut naik suhunya.. haha.. 

Kalau bulan-bulan sebelum ni, Library selalunya kosong je.. pelajar-pelajar yang tension buat tesis je yang selalu muncul kat library.. tapi dah masuk bulan Jun, dari pagi hingga la library ditutup, penuh la libary tu dengan student-student yang berjiwa kental (kental la sangat.. haha), konon nak buat study group la, buat discussion la.. sehingga library tersebut padat dengan students. Aircond pun dah x mampu nak menyejuk  suhu kat library.. haha..

bulan Jun merupakan antara bulan yang paling sibuk bagi mahasiswa/i. Sibuk dengan study untuk final exam, sibuk dengan thesis (deadline tinggal beberapa hari lagi), presentation dan sebagainya. Final exam sudah semestinya menjadi keutamaan bagi students, dan disebabkan perkara ini, library penuh dengan lautan manusia.. haha.. tapi yang x best tu, suasana yang tenang jadi x tenang apabila suara2 sumbang mula muncul.. mungkin sebab nak discuss sesuatu perkara.. tapi ingat library tetap library, x sesiapa pun dibenarkan buat bunyi-bunyian yg x enak.. kalau nak discuss, cari la tempat yang sesuai..:)

Apa2 pun, sekarang merupakan masa yang kritikal bagi mahasiswa/i untuk mengulangkaji, so saya ucapkan " ALL THE BEST & GOOD LUCK ! "

Good Luck !!

4 comments:

  1. ponsikou~~ by the way...sy birthday bulan jun...jgn lupa kama... haha! anyway, nice blog ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya, wait my wish.. hehe.. thank you kio ^^

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...